dinsdag 9 oktober 2012

Verdieping

Haagse toren zien

Had ik net via Picasa een mooie foto gevonden vanaf het dak van de Haagse toren lukt het niet om de foto hier in dit blog te publiceren. Komt misschien door mijn IPad maar kan ook door mijn klunzigheid komen.
Vorige week waarbij ik heen en weer vloog tussen de introductie van Edo en een groep 6 die ademloos keek hoe Helen van Vliet een tekening maakte is toch mijn enthousiasme opgewekt om me in nieuwe dingen te gaan verdiepen. 
Vanaf het dak van de Haagse toren de diepte inspringen. 
Ik wens iedereen veel succes en hoop dat ik jullie soms een beetje kan helpen.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Haagse Toren, je foto mag dan mislukt zijn, het filmpje staat er goed op. Vraagje: Is het opstarten van je blog nu Ding 1 of is r wat anders. Waar kan ik de opdrachten vinden? Kun je me helpen? Ik heb het al bij meerdere collega's gevraagd, maar nog geen reactie gekregen. Succes, groetjes Len.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Len,
      je gaat naar www.23dingen.nl/ijmondnoord en klik op dingen. Daar staan alle verdiepdingen op een rijtje. veel succes!

      Verwijderen
  2. In denk dat Verdiepdingen je ook mooie vergezichten zal opleveren. Ook jij weer veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom staat mijn blog niet in de rij van bloggers op de IJmond Noord pagina? Als ik ding Twitter aanklik krijg ik een page error. Wordt hier nog aan gewerkt?
      Groet, Haagse toren Anja

      Verwijderen
    2. Inmiddels dus weer wel en was jij opeens verdwenen. Alles werkt weer. En verder check de agenda voor de data dat de nieuwe Dingen worden vrijgegeven. Vandaag (de 18e) gaan we Twitter verkennen.

      Verwijderen
  3. Ha Haagse Toren,
    Blij dat ik je blog weer kan volgen, want je was hermetisch afgesloten (heb je zo bij torens.....). De skyline van Den Haag begint aardig op die van Rotterdam te lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Help, help, ik zat leuk mijn achtergrond van mijn blg te veranderen, maar ik ben nu mijn dashboard helemaal kwijt. Hoe krijg ik dat weer in beeld? Ik kan niet meer bloggen, kom niet meer bij de instellingen enz. enz. Weet jij de oplossing voor me?
    Alvast bedankt,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probeer helemaal uit te loggen, weer in te loggen en wsl. Is je dashboard weer in eeld en kun je de rest wijzigen.

      Verwijderen
    2. Bedankt, ik moest blijkbaar mijn pc helemaal uitzetten en weer aanzetten, want vanmorgen was in ene mijn dashboard weer in beeld.

      Verwijderen